Mudpuppy – 4 puslespil – Venlighed

Mudpuppy – 4 puslespil – Venlighed

4 puslespil i én æske med fine illustrationer med Kindness. Puslespil med hhv. 4, 6, 9 og 12 brikker med illustrationer med søde dyr, der demonstrerer venlige handlinger.
Puslespilsbrikkerne indeholder 90% genbrugspapir. Emballagen indeholder 70% genbrugspapir. Trykt med ikke-giftigt blæk.

Alder: Fra 2 år og opefter.
Hvert puslespil: 15 x 20 cm.
Kartonæskens mål: 18 x 24 x 6 cm

149,95 kr.

Kun 1 tilbage på lager

149,95 kr.

Kun 1 tilbage på lager

Mudpuppy – 4 puslespil – Venlighed

4 puslespil i én æske med fine illustrationer med Kindness. Puslespil med hhv. 4, 6, 9 og 12 brikker med illustrationer med søde dyr, der demonstrerer venlige handlinger.
Puslespilsbrikkerne indeholder 90% genbrugspapir. Emballagen indeholder 70% genbrugspapir. Trykt med ikke-giftigt blæk.

Alder: Fra 2 år og opefter.
Hvert puslespil: 15 x 20 cm.
Kartonæskens mål: 18 x 24 x 6 cm

Mudpuppy – 4 puslespil – Venlighed

Detaljeret beskrivelse

Detaljeret beskrivelse

Mudpuppy – 4 puslespil – Venlighed

4 puslespil i én æske med fine illustrationer med Kindness. Puslespil med hhv. 4, 6, 9 og 12 brikker med illustrationer med søde dyr, der demonstrerer venlige handlinger.
Puslespilsbrikkerne indeholder 90% genbrugspapir. Emballagen indeholder 70% genbrugspapir. Trykt med ikke-giftigt blæk.

Alder: Fra 2 år og opefter.
Hvert puslespil: 15 x 20 cm.
Kartonæskens mål: 18 x 24 x 6 cm

Se også puslespillet med transportmidler

Om Mudpuppy

Mudpuppy blev lanceret i 1992 og er kendt for deres skønne spil, legetøj og puslespil som understøtter kreativ leg.

Mudpuppys produkter er produceret med stor eftertanke og øje for barnets udvikling. I sortimentet finder du blandt andet puslespil, dagbøger, lækre magneter med bogstaver, tal og dyr og mange andre motiver.  Produkterne er så vidt muligt produceret med 70-100 % genbrugsmaterialer, så miljøet skånes mest muligt.  Til deres tryk bliver der brugt  sojabaseret blæk. Mudpuppy er en grøn virksomhed og har bæredygtighed en stor del af brandets identitet.